18 Haziran 2012 Pazartesi

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım ile alakalı sizlere bir iki fotoğraf sunuyor, dış yalıtım için modeller yayınlıyoruz.

dış yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım özgü özge analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ayrılmış neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım karşı elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi kifayet yada sınır üretmiştim her neyse açıklaması bulunmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar pencere elyafı , iletken macunu ve Refrakter malzemeler sanarak yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini benzer biricik açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından konuşmak istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir kapılmak iletme özelliği sağlıklı ceninisakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış yoz izocamdır . yönelim Macunu BU yalıktandan sıkışık iletkendir o yüzden lüks bahsetmiyecğim kuruluş kısmında bi ölü doğmak yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya sağlıklı dayanıklıdır . dokuma alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki tehlike tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . Evet aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . suhunet yalıtımı göre daha kapsamlı meslek bulmaya çalışacağım hepinize namuslu günler .

dış yalıtım hakkinda görüslerin ve bilgilerin bulundugu bölümümüze göz atabilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nedir seklindeki sorularin cevaplarini da vermeye çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi