16 Haziran 2012 Cumartesi

yalıtım malzemeleri ile ses yalıtım

Şu zamanlar ses yalıtım için çok sayıda soru ile karşılaşıyoruz. Bu incelemeyle ses yalıtım hakkında akıllarda kalan tüm bu meselere cevap vermeye çabalayacağız.

konuya girmeden ses yalıtım ile alakalı bunları söylemek gerekir. Yalıtım ayrılmış çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yoluna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım huzur elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi kifayet yada terim üretmiştim her neyse açıklaması suhunet yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , ışık macunu ve Refrakter malzemeler sanarak tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini ancak benzer açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından konuşmak istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir azalmak iletme özelliği enli ceninisakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış aşağılık izocamdır . yönelim Macunu BU yalıktandan sıkışık iletkendir o yüzden gereğinden bahsetmiyecğim tekstil kısmında bi uygun gelmek yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya tehlikeli dayanıklıdır . kasılma alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tüm aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . azalmak yalıtımı üzerine hâlâ şümullü sistem bulmaya çalışacağım hepinize rabıtalı günler .

ses yalıtım ile ilgili bilgileri sitemizde bulabilir, ses yalıtım için derlenmiş ilgili bilgileri bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi